13 Aralık 2016 Salı

Granny Square Rudolf yapımı

DSC_0249

Bu sene ne Yılbaşı heyecanı , ne Yılbaşı havasına girebildim .Yaşanan olaylar  ve acılar hepimizi mutsuz , gelecek kaygısı taşıyan insanlara dönüştürdü . O kadar üzgünüm ki , yazacak söz bulamıyorum .Yazamayınca , haykıramayınca , kimine göre lüzumsuz ama bana terapisel gelen örgülerime sarılıyorum ben . Gece yine bu can ağrısıyla daha önce Pinterest'te gördüğüm bu Rudolf kuzusunu yaptım . Ben hediye paketi süsü olarak kullanmayı düşünüyorum . Biraz kafama göre ördüğüm için kare şekli azcık bozuk oldu  :)) Doğaçlama örmenin sonuçları .
İp olarak Apple iplerini ve Dinç iplerini kullandım . Tığ numaram 3,5 mm. Önce 4 zincir çektim  , kapattım ve içine 11 ikili trabzan yaptım . 2. sırada sayıyı ikiye çıkardım 22 trabzan yaptım,yani tek yuvaya iki defa battım(kırmızı renk kullandım) . 3. sırada 2 normal 1 çift yaptım(açık kahveye geçtim) . 4. sırada 2 çift 1 normal battım .5. sırayı sık iğne yaptım , onu da 3 normal 1 çift battım .  Anlatımımı seveyim , anlamışsınızdır diye umuyorum  . Sonraki sırada beyaza geçtim , yani 6. sıra , 3 tek ,2 çift ördüm. 7. sıra da köşeleri oluşturtum . Köşe için tek yuvaya 2 ikili trabzan , araya 2 zincir ve sonraki yuvaya yine 2 ikili trabzan yaptım . Bu şekilde köşeyi oluşturuyoruz . Sonra 10 tane sık iğne yaptım ve yine köşe oluşturmak için tarif ettiğim şekil . Son sırayı kırmızı renk yaptım , görüldüğü gibi örüyoruz . Sadece köşelere 3 defa sık iğne yapıyoruz , köşe belirgin olsun diye . Kulakları da yaprak yapar gibi ördüm . 5 zincir çektim , zincirin her iki tarafına tekli trabzan yaptım , sonra da ekledim dikerek . Burnunun yanına beyaz iple ışık efekti verdim . Göz ve ağzı  kahve renkli iple işledim . Boynuzları da zincir örerek yapıp diktim . İşte bu kadar ,anlatımda sınıfta kaldın derseniz , fotoğraftan da takip edebilirsiniz . 

Güzel günler dilemek istiyorum , güzel günler görmek istiyorum , umutlu yarınlar olsun istiyorum . Kimsenin evladı ölsün istemiyorum . Hep mutluluktan göz yaşı dökelim istiyorum...Çok mu şey istiyorum :((

DSC_0245
DSC_0241
DSC_0239

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlarınız için teşekkürler !!!