4 Ağustos 2016 Perşembe

Yeni bir kendin yap projesi -dantel kayık yapımı

10
11Bir kaç hafta önce sahilde çok güzel tahtalar ve çubuklar buldum . Uzun zamandır Pinterest'te hayran kaldığım bu projeyi bugün nihayet yaptım . Neticeden çok memnunum . Tam istediğim gibi oldu galiba . Evde yığınla dantel var ,keserken biraz içim cıız etti ama neticede bu örnekten tam 11 tane daha var .12 parça akla ziyan nasıl örülmüş ,niye örülmüş :))
12

13

14,

Gelelim yapımına . Önce dantele fırça yardımıyla ,her yerine eşit bir şekilde tutkal sürdüm(bildiğiniz beyaz tutkal),sonra kuruması için bir kenara bıraktım .Tornavida yardımı ile tahta parçacığın üzerine direğin gireceği  kadar bir delik açtım .Daha sonra iyice sertleşen danteli üçgen şeklinde kestim ve silikon tabancası yardımı ile yapıştırdım. Direği de aynı şekilde yaptım .Silikon tabancası can kurtaran bir şeydir. Her eve lazım...
collage
16
Bu arada minnoş taşlarımdan bahsetmeden geçemeyeceğim . Arkadaşım yaptı bunların ikisini, minnoşu ben ördüm . Yapımı çok kolay , fotoğrafta gördüğünüz gibi . Biraz da hayal gücünüze kalmış.
15
Bu fotoğrafta arka kısmının da nasıl yapıldığını görüyorsunuz.
kolaj
Bu gecelik böyle . Sanırım kalan çalı çırpı ile bir ayna süsleyeceğim .Tabii biraz daha çöp toplamam lazım . Böyle minnoş şeylerle uğraşmak ruhuma iyi geliyor .Daha önce bu malzemelerle yaptığım projeler bu ve şu yazımda..
İyi akşamlar !!!


5 yorum:

  1. Çok güzel olmuş. Ben bayıldım. ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok mutluluk verici :) Elinize sağlık, aklıma yazdım bu fikri.

    YanıtlaSil
  3. çooookk güzel olmuş çeyizimdeki dantelleri çıkarsam iyi olacak ;)

    YanıtlaSil
  4. O kayığın yelkeni ne kadar hoş öyle... Taşlar ayrı bir zevkli olmuş. :D

    YanıtlaSil
  5. Süper olmuşşşş :)) ben de yıllardır biriktiriyorum driftwood, misafirler özellikle deannem atmaya kalkıyor bunlar ne böyle diye,ellerinden zor kurtarıyorum ama yapmaya başlayınca da çok şey çıkacak ortaya :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!