30 Ekim 2015 Cuma

Amigurumi minik tilkicik

Sanırım cümle alem,benim bir"Le Petit Prince"hayranı olduğumu öğrenmiştir. Miniğimle sevgimiz çocukluğumda başladı.Kitap okumayı çok sevdiğimi fark eden bir öğretmenimin tavsiyesi ile tanıştık birbirimizle.Sonrası malum.
Bu sevgiden şahane bir kitap koleksiyonu çıktı ortaya.Her yurt dışı gidişimizde alıyorum,hatta sadece ben değil ,koleksiyon yaptığımı bilen arkadaşlarım da yurt dışına çıkınca benim için alıyor.Zaten koleksiyonum onların sayesinde çoğaldı diyebilirim.Çok teşekkür ediyorum kızlar.
Geçenlerde ilk defa incecik bir iple amigurumi denemesi yaptım.Doğrusunu söylemek gerekirse diğer oyuncaklardan çok daha zor oldu yapımı.İnce iple ve ince tığla her zaman daha zordur örmesi.Aynı ipten küçük prens de yapmaya başladım.Minik göz ve saç için uygun malzemeye bulursam, o da bitecek.Sanırım böyle ince iple son örmem olacak.
İp "Alize - Diva",tığ numarası silinmiş ,ama epey ince olanlardan...

Güzel bir hafta sonu dilerim !!!

1 yorum:

  1. çok sevimli olmuş. bir hayranı olarak Küçük Prens'i de heyecanla bekliyorum :))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!