24 Haziran 2015 Çarşamba

Smilena Secdus'a gitmiş

Geçen ay İstanbul ziyaretimde sevgili Secda arkadaşıma uğramadan dönmek istemedim.Gitmişken ve fotoğraf makinem yanımdayken bir kaç kare çektim.
Secdus'u tanımayan yok sanırım artık bu alemde. İnstagram hesabımı açtığımda ,tanıdığım ilk kişilerden biriydi Secduş. İyi ki tanımışım.Harika yüreği olan ve bir o kadar da güzel bir insandır o,aynı zamanda çok tatlı bir annedir,ama en önemlisi ,hayallerini gerçekleştirmiş bir hayalperesttir  .
Kadıköy'de dedesinden kalma bir dükkanda, şimdi kendi hayal ettiği yeri işletiyor. Kendi tasarladığı tabakları ,kupaları,yastıkları,çaydanlıkları ve bir çok değişik objeyi  bizim beğenimize sunuyor.
Secduşumun tabakları nasıl keyiflidir anlatamam,sizi alıp götürür bir yerlere.Bazen sonbaharın ılık yağmurunda gezinirsiniz,bazen sevdiğinize henüz yazmadığın en güzel mektubu yazarsınız...Ne güzel şeydir bir şeyleri hayal edip onları gerçekleştirmek. Secduşum seni cani gönülden tebrik edip alkışlamak istiyorum.Şunu bilesin ki bir çok kadına örnek oldun.Biliyorum ki bir çoğumuz ,artık hayallerimizin gerçekleşmesi aslında hiç de zor olmadığını anlamıştır.Tabii  şunu unutmamak lazım,bunun için fazlasıyla emek gerek ve senin nasıl emek harcadığını çok iyi biliyorum.

Sanırım bu dantel desenli tabaklar benim için yapıldı,benim ve benim gibi dantel severler için.
Son tabaklar şahane.



Secduşu anlatmakla bitiremem.En iyisi siz kendiniz gidin ve yaşayın..
Ha bir de kahve içmeyi unutmayın...

P.S. I LOVE YOU
Yolun daima açık olsun sevgili Secdam !!!

3 yorum:

  1. tabaklara ve diğerlerine gerçekten bayıldım... istanbula gidince mutlaka ziyaret edeceğim.. :)

    YanıtlaSil
  2. Tabaklarına hayran kalmamak elde değil :)
    Kargoya korkuyorum ama ilk İstnbul'a gittiğimde bende inşallah seduslanacağım :)

    YanıtlaSil
  3. gitmek isteyip bir türlü fırsat bulamadığım yerlerden umarım yakın tarihte gidebilirim :)

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!