17 Nisan 2015 Cuma

Cuma projesi-ponpon'lu dallar yapımı

Ne zamandır aklımda olan bir projeydi bu.Dün bir kaç dal koparıp yaptım.Aslında çok basit bir şey.Biliyorum hepiniz bir şekilde görmüş veya Pinterest'te yapılacaklar listesine eklemişinizdir.Ben eklemekten ziyade ,orada görüp ,beğendiklerimi boş kaldıkça yapmaya çalışıyorum.Ben tasarladım,ben yaptım diye bir iddiam yok.Genelde belirtiyorum,içiniz rahat olsun.Bunu da niye söylüyorum,bir takım insanlar devamlı şurda gördüm,bur da gördüm,bu yapmış, şu yapmış diye devamlı bıdı bıdı ediyorlar.Zaten hepimiz bir şekilde , bir yerden esinleniyoruz.Önemli olan yapmak değil mi ?!?
Ponpon yapmanın bir çok şekli var,hatta aparatları bile var,ben genelde çocukluğumda yaptığım şekilde yapmayı tercih ediyorum.Çok hızlı ve gayet başarılı oluyor.Önce parmaklarıma bolca ip sarıyorum,sonra tam ortasından sıkıca bağlıyorum.Kenarlarını kesiyorum ve sonra makasla güzelce ,yuvarlak şekil alıncaya kadar kırpıyorum.Ponpon bitince silikon tabancasıyla dallara tutturuyorum.Rengarenk dallar düşünün ,çok güzel olacaklar.Ben bunları hediye paketinde kullanıcam.
Hayırlı ve keyifli  bir cuma diliyorum!

2 yorum:

yorumlarınız için teşekkürler !!!