19 Mart 2015 Perşembe

Tchibo ile evimize bahar geldi

Sizi bilmem ama ben her çarşamba Tchibo'nun yeni temalarını heyacanla bekleyenlerdenim.Bu haftanın teması tam bir bahar şöleni.Renkler şeker gibi,pembeler sarılar,yeşiller.Bak bak doyamıyorum.

Üstelik bu hafta Top kek pişiricisi satışta ve şahane bir renk çalışmışlar -civciv sarısı.Bayıldım.Gelelim top kek yapımına.Hiç araştırmadım internette,içerisinde bulunan katalogta tarifi vardı.Hiç düşünmeden uyguladım.Mis gibi kekçiklerimiz oldu.Birazcık  süsledim.Al sana bir pastacının elinden çıkmış kadar güzel top kekler.Pişiricinin kullanımı ayrıca çook kolay,talimatlara uyarsanız yaklaşık 8 dakikada hazırlar.
Tarifi şöyle:
150 gr. tereyağı
150 gr. şeker
1 paket vanilya
2 yumurta
1 tutam tuz
2 tatlı kaşığı kabartma tozu
250 ml. süt
300 gr. un
Pancake kıvamında oluyor ,zaten tarif  pancake tarifi.Ben kolay olsun diye bir cezveye doldurup o şekilde paylaştırdım yuvalara.

Mandallar nasıl şirin,bir pakette 4 adet bulunuyor.
Top kek pişiricinin yanında ayrıca ,soğutma istasyonu ve çubuklar bulunuyor.

Pembe gönlüm sende...



Dayanamayıp böyle etiketler de hazırladım.
Bon Appetit !!!
Bu güzel ürünlere göz atmak isterseniz Tchibo'nun alış-veriş sayfasına bakabilirsiniz.Daha neler var neler,onları bir sonraki post'a  sakladım.Teşekkürler Tchibo sayenizde  evime bahar geldi :))
Hepinize şahane bir gün dilerim!

6 yorum:

  1. ben de bir Tchibo hastasiyim, her ugradigimda once kahvemi aliyorum elime , sonra da magazayi geziyorum, incik cincik bayilirim zaten. mutfaktan banyoya kiyafetten oyuncaga herbiseyin olmasi harika. top kekler de super gorunuyor ellerine saglik Smilena

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ,bu hafta şahane Tchibo da ben de aynısını yapıyorum,gez gez doyamıyorum :))

      Sil
  2. Bardak ve tabakları da harika. Çok beğeniyorum bende. :)) Afiyet olsun!

    YanıtlaSil
  3. Evinize baharı getirmiş Tchibo!

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!