16 Şubat 2015 Pazartesi

Yeni hafta,yeni proje,yeni umutlar

Uzun süre aynı proje üstünde çalışmak insanı sıkıyor.İşte bu sebepten battaniyeme biraz ara verip ,araya böyle renkli bir yastık sıkıştırayım dedim.Hem gözüm gönlüm açılsın istedim .
 Renkli şeyler bana iyi geliyor.Bu örneği bir çok blogta görüp hep denemek istemişimdir.Çoğu bu motiflerden battaniye örmüş.Ben battaniyeyi göze alamam(yarım kalanlar beni yer)anca bir kırlent yapabilirim.Yapımına gelince yapımı gerçekten çok kolay.Severek takip ettiğim Solstrikke çok güzel görseller ve pattern paylaşmış-BURDA  bir göz atın derim.
Renkleri rastgele kullanıyorum,elimde ip stok'u biraz fazla o sebeple biraz eritmem lazım.Birleştirmeyi beyaz renkle yapıcam.Çok büyük bir kırlent olmayacak ,belki dikdörtgen olabilir.Henüz karar veremedim.
 İp olarak "Ören Bayan-Dora " kullandım,tığ numaram da 2,5mm.


Bugünlük benden bu kadar.İçimde bir yerde kocaman bir sızı var.Çocuklarımız için tek dileğim ,kötüklerden uzak tertemiz bir dünya.

12 yorum:

  1. Merhaba sizi instegram da gordum nasil nerden ne icin eklemisim sizi bilemiyorum :) ama iyi olmus eklemisim.su cirkin kotu olaylarin icimi acittigi su gunlerde rengarenk orguleriniz icimi ferahlatti renklerini icime yansitti .ve bende ormeye sizin gibi bu sekilde desarj olmaya karar verdim.fakat sorun su ki ben yurtdusinda yasiyorum burada oren bayan dora bulmam zor nasil bir ip kullanmam gerek bilemiyorum acaba bebek hirkalari orulen cinsten bir ip mi kullandiginiz cunku uzulerek soylsoyluyorum ki orguden ipten de hic anlamam ilk defa yapicam.sekiz aylik kizim icin o renkler ona da yansisin hayatina islesin diye ve sizinle ayni duayi ederek... saygilarimla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,mutlulukla büyütün meleğinizi.İplere geline aslında yurtdışında çok fazla ip var bebekler için bambu ipler var soft tonlarda DMC nin iplerine bakın harika tonlar var ve eminim satıcı sizi yönlendirecektir.sevgilerle

      Sil
  2. Renkler terapi gibi, örgü bana da iyi geliyor ama siz böyle yeni şeyler yaptıkça benim elimdeki battaniye hiç bitmiyecek gibi geliyor :(
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biter biter ve bir kaç bişeye başlamak çok daha eğlenceli birinde sıkıldın hoop öbürüne ve neticede iki ürün çıkmış oluyor.Bende böyle durum :))))

      Sil
  3. Yine güzel bişeyler çıkacak ortaya belli... Bir de bir sihirli değnek olsa da şu karanlığı aydınlatsa rengarenk olsa heryer yastığın gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke Zeynepçim biz büyüdük ve kirlendi dünya :(

      Sil
  4. 2gündür ağlıyorum ve uyku uyuyamıyorum.gencecik pırıl pırıl bir genç kızın başına gelen vahşet tüm annelerin yüreğini sızlattı :(((( kocaman bir dünyamız var içine sevgi güzellik merhamet empati mutluluk tohumları ekmek varken bu canilik neden???????? paylaşımlarınız harika sevgiyle kalın.Spring...

    YanıtlaSil
  5. biraz nasıl yaptınız bahsedermisiniz kaç başladınız ve arttırmalarla ilgili lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pembe harflerle yazan BURDA yazısının üstüne basarsanız hem yapım şeması çıkacak hem de ayrıntılı fotoğraflar ,sevgilerle

      Sil
    2. kusura bakmayın ama herkes dil bilmiyor.. bizde BURDA yazısına tabiki tıkladık ama anlamadık..o yüzden lütfen yazmıştık ama yanlış anlaşıldık sanırım..ellerinize sağlık güzel bir şey olacak belliki... sizede sevgiler..

      Sil
    3. Bende dil bilmiyorum zaten şemaya bakarak yaptım bende tarif koyarsam o şemayı koyardım başka nasıl tarif edilir ki,inanım ben sadece şema ve fotoğraflara bakarak yaptım,sanırım siz yalnış anladınız...

      Sil
  6. Tekrar merhaba burada yazisini tikladim cozmeye calisicam .siz de minder icin oradaki olculerimi kullandiniz doye soracaktim ? 38 le baslamis sanirim

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!