27 Ocak 2015 Salı

Salı sallanır

 Bugünü resmen salladım.Bazen canım hiç birşey yapmak istemiyor ,yemek pişirmek dahil.Çay,kahve,örgü ,tv dörtlüsüyle koca günü salladım.
 Dün çarşıdan sümbül aldım.Nasıl güzel bir çiçek.Kesinlikle mutlulukla bir alakası var.Hem rengi hem kokusu beni coşturmaya yetiyor.Bahçedekiler de tomurcuklanmış bakalım ne zaman açacaklar.

 Haftasonu başka renklerini de almalıyım.
Yeşil çay bağımlısı oldum.Hergün içmesem olmaz.Bu demlik ideal oldu.Yeşil çayı poşetlerde tüketmektense ,aktardan yaprak şeklinde olanını seviyorum,Hem tadı hem kokusu çok güzel.
Tam gaz örmeye devam...Dün ipin devamını da buldum ,sanırım kocaman bir yatak örtüsü örebilirim,belki...
Salıyı sallayanlara benden selam olsun !Tembellik güzel şey :)

4 yorum:

  1. banner ne kadar güzel olmuş.sizi yansıtmış.keşke ben de bugün evde olsaydım da çay,kahve,örgü,tv dörtlüsüyle bütün günü sallasaydım. nasıl imrendim.bugün benim de canım hiç işe gelmek istemedi.hava da yağmurlu ve soğuk ya insan evde battaniyenin altında olmak istiyor.fotoğraflar çok güzel.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. en güzelini yapmışsın bence arada yapmalıyız hakkımız :) yeşil çay bende yeni alışan ve sevenlerdenim demliğin çok cici bir tane de ben almak için arıyorum böyle şirin bir şey :)

    YanıtlaSil
  3. Bazen oluyor öyle, insan enerji depoluyor...

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!