29 Ocak 2015 Perşembe

Perşembe projesi

 Her güne bir proje çalışmam var benim.Bugünkü projenin işi "Tablet giydirmece".Koyu pembem bitti.Sökmek de istemiyorum.Sizce sarıdan sonra morlarla mı devam etsem,ne dersiniz ?!?
Örgünün adı yanılmıyorsam shell stitch,İpim Nako-Pırlanta,tığ numaram 2,5 mm.Alttan başladım,döne döne ilerliyorum.Kap şeklinde yaptığım şeyleri genelde böyle tek parça ve dikişsiz yapmayı seviyorum.Ağız kısmına düğme de yapıcam.Bitince paylaşırım.Devam edeceğim renkleri bir karar verebilsem.
Sağlıcakla kalın !

12 yorum:

  1. Offf! Harika olmuş bu Semra!!! Renkler de çok canlı ve güzel, böyle devam et bence...
    Dört gözle bekliyorum bitmiş halini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tablet giydirme işi senden çıktı Aydacım çok özendim,sen döndün mü hoş geldin canım

      Sil
  2. Cok hos olmus renk uyumuda harika :)

    YanıtlaSil
  3. bana göre beyazla dümdüz devam edebilrsiniz.
    renki kısım şerit halinde kalır.
    Değişik bir tasarım olur

    YanıtlaSil
  4. ay bayıldım çok güzel olmuş bende yeni yeni crochet ler yapmaya başladım bebek battaniyesi olarak düşündüm ama yastık kılıfı olarak devam edicem cabuk bitsin diye :)) inşallah bende bi gün sizin gibi güzel şeyler örebilirim ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. çok cici bişey bu.ben de dün kızımın tabletine yapmaya başladım. gökkuşağı renkleriyle.sizinki de çok canlı,güzel renklerle yapmışsınız.beyazla da devam edebilirsiniz ya da pembeyi koymadan diğer renkleri sırayla devam ettirebilirsiniz.elinize sağlık.kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  6. Koyu pembeyi atlayarak aynen devam edebilirsin veya da elinde en çok olan renk ile tek renk olarak da tamamlayabilirsin bence. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. çok güzel olmuş yaptıklarınıza bayılıyorum zaten bende hemen elimde tığı alıp yapmak istiyorum :)
    yapılışını da paylaşırsanız çok sevinirim

    YanıtlaSil
  8. Cok güzel ellerine saglik ...

    YanıtlaSil
  9. Bunun çantası da kolalayarak yapilabilinir mi acaba ???

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!