28 Ocak 2015 Çarşamba

Bugün çok çalıştım

 Dün bir baltaya sap olamayan ben,bugün koca gün bere yaptım ve de tam üç tanesini bitirdim.Şimdi sahiplerine gitmek için hazırlar.
 Bu sefer Minnie Mouse'li bereyi siyah değil krem yaptım.Bence böyle de güzel oldu.Kendime de bir tane, kış bitmeden yapsam nasıl olur acaba.Söküğünü dikemeyen terzi misali biraz zor gibi.
Bugün yemek yapmiycam,erkekler basket maçına gidecekler ,sonra da yemeye,ben evde örgülerimle kafa dinliycam.Bazen yemek yapmak istemiyor canım nedense,hep salata yesek olmaz mı:)Hafta sonu için Oylat(İnegöl) gezisi planladım ama yağmur yağarsa gidilmez sanırım.Mağara ziyareti çocukları heyecanlandıracak gibi.Dua edeyim de hava açık olsun.
Keyifli bir gün olsun diyeceğim,gün geçti ,o halde iyi geceler diliyorum!!!


12 yorum:

  1. çok şirin olmuş ama bu ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Elinize sağlık çok güzel olmuş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok sık olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım :) nasılda güzel olmuş:)))

    YanıtlaSil
  5. Beyazı da çok cici olmuş, ellerinize sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş, elinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Maşallah diyelim zaman, bu hamarat ve çalışkan enerji bana kesinlikle ilham oluyor o yüzden maşallah diyorum, şapka çok çok güzel ellerine sağlık. .. :)

    YanıtlaSil
  8. çok ama çok güzel olmuş bayıldım keşke bende örebilsem böyle güzel şeyler :( sedosun.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Любимо място ♫♫♫
    Поздравления за новата визия, прекрасна е!

    Поздрав,
    Мая

    YanıtlaSil
  11. renk de model de süper :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!