27 Mart 2012 Salı

Bugün güzel bir gün,çünkü...

Artık ikitane puantiyeli kupam ve puantiyeli çoraplarım var  :)
Dün blogları gezerken puantiyeli kupaları gördüm. Keşke bende de olsa bunlardan diye geçirdim içimden ve mesajımı evrene attım .Akşam üstü zil çaldı .Kim o sorusuna ,kargo deyince şaşırdım.Esas şaşkınlığı paketi açınca yaşadım,çünkü içinde sadece bir kaç saat önce istediğim kupalardan vardı.Şimdi bu çekim değil de nedir söyleyin bana.Canım arkadaşım "Enerji ve Huzur"Fatoşçuğum puantiyeli bişeyler görünce dayanamamış almış benim için.Üstelik o puantiyeli çorapları da çok beğenmiştim daha önce,hatta almak istedim ama ödeme kuyruğunu görünce vazgeçmiştim.Evet evren beni seviyor ama esas bu evrende  beni seven bu kadar iyi arkadaşlarım olduğu için çok şanslıyım.Teşekkürler bitanem !!!
Bu da son ördüğüm oyuncak leylek.Berkeye  leylek olduğunu kabul ettiremedim.Martı deyip duruyor.
Herkese güzel bir salı diliyorum !!!Perşembeyi iple çekiyorum ,neden mi??? Sonra anlatırım:))

55 yorum:

  1. Puantiye aşkı bende de var,gerçekten herşeye yakışıyor.Başınıza gelen temiz kalpli olmak ta olabilir,çekim de olabilir. Martı :) çok şirin

    YanıtlaSil
  2. Evet sizde de görmüştüm.ne güzel bir aşk bu.bilmiyorum artık hangisi ama çok şanslı olduğumu düşünüyorum,çevremde bunca güzel insan varken...evet martı diyoruz leylekçiğe...
    mutlu bir gün dilerim !!!

    YanıtlaSil
  3. Smilenacım ne temiz kalpliymişsin:) Ben de evrene bir sürü mesaj gönderiyorum bu aralar ama pek oralı olmuyor:)
    Güle güle keyif çayları iç kupalarınla.
    Leylek de çok şirin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur olur Kitanacım.Bazen ağırdan alıyor yada o anda benle ilgileniyordur :))))))ama mutlaka bişeyi çok istersen oluyor şahidim...
      sevgilerimle

      Sil
  4. Puantiyeli her şeye bayılıyorum. Kupalar o kadar güzel görünüyorki. Çoraplar da çok sevimli tabi:) Mutlu mutlu kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. bende bugun ise giderken onumde yuruyen kizin uzerindeki puantiyeli bluza bayilmistim, demekki tek puantiye duskunu ben degilmisim :))
    ama kupalarla coraplarin uyumu tek kelimeyle harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.yalnız olmadığımı biliyorum" I love polka dot" :)

      Sil
  6. güle güle kullan canım.Keyif kahveleri için eşinle birlikte.
    Leylekse harika,
    o kadar çok bu oyuncaklardan yapan görüyorum ama senin gibi güzel yapan görmedim.(Belki bir iki tane daha var.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin o güzel kalbin ve gözlerin öyle güzel bakıyor da ondandır A'cım.bak nasıl moralimi yükselttin şimdi.teşekkür ederim...kocaman sevgilerimi kabul edermisin ??? öpüyorum

      Sil
  7. semracım evrene benim içinde mesajlar yollasana :))) mesela deki işler tatil olsun şebnem bol bol gezsin, yatsın, uyusun :))
    pozitif enerjilim benim öpüldün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebnemcim hemen çalışmalara başlıyorum.ben bu çekimi çok sık sık yaparım evde.mesela liste yapıyorum.oraya dileklerimi, hayallerimi yazıyorum,hatta çiziyorum.zaman zaman bakıp tekrar okuyorum.çok etkili oluyor .sende dile..bak nasıl olucak...öptüm sizi....sevgilerimle

      Sil
  8. çok güzelmiş kupalar da çoraplar da... güle güle kullanın:) ama leylek harika ya:)ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  9. bu güzel güne ,bu kupalarına gelsin (rengi uymasada uydurdum :)http://bp1.blogger.com/_HsZ_k2CqksM/R-AtGxZw0qI/AAAAAAAAAKo/fyc2bzJDZaY/s1600-h/P3180631.JPG

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim.kurabiyeler şahane .puantiyeli herşey kabulüm.teşekkürler.ellerinize sağlık...

      Sil
  10. ayyy hepsinide cok sevdim, leylek cok super olmus :D:D ellerine saglik canim
    evet bugun gercekten cok guzel bir gun <3
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin için de güzel bir gün olsun bitanem.. !!!

      Sil
  11. Vallahi kıskandım şimdi ben bu kupaları yaaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tepehome dan almış arkadaşım.çok güzeller di mi ...:)))

      Sil
  12. Evren duy sesimi break break.....
    Senin yüzünden puantiye aşığı olcam. :))))
    Çoraplar ve fincanlar da pek uyumlu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bulaşıcı bu hastalık.Dikkat et Havvacım.çok fena çarpıyor..:)))

      Sil
  13. He he, son sorunun cevabını ben biliyorum:)))
    Evren seni feci kayırıyor, kıskandım:)
    Leylek ya da martı, bence çooook sevimli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he he....gel perşembe gel....kıskanma çalış, seni de görürür Semi...:)))

      Martı diyoruz biz bu leyleğe,önemli olan onu bu sene uçarken görmüş olmam .Görüşmeyi iple çekiyorum...

      Sil
  14. Güle güle kullan canım, kupanın her türlüsüne hayranım, ama bunlar ayrı bir şeker :)
    Bugün puantiyeli bir tişört aldım, aklıma hemen sen geldin.
    Akşama yayınlayacağım, kırmızılı değil ama yine de çok şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Puantiyenin her rengi kabulumdur.Sana da çok yakışmıştır eminim.güle güle giy Ponticim...

      Sil
  15. Ama ne güzel olmuş,evren seni ne de güzel duymuş;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duydu gerçekten hemde öyle çabuk ki ben bile şaşırdım :)))

      Sil
  16. Ne çekim yaparmışsın canım . Kupalar da çoraplar da harika , mutlu günlerde kullan .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz inanılmaz bir çekim oldu.bende şaşkının itiraf ediyorum :)))

      Sil
  17. Evren bana fısıldadı.Ben onu duydum:)İyi günlerde kullan.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Seviyorum seni !!!!!canımsın sen....

    YanıtlaSil
  19. ne zaman postlarını okusam istisnasız yüzümde bir gülümseme oluyor,Ne sıcak bir kalp.Güle güle kullan yeni cicilerini,güneş hep yüzüne parlasın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim arkadaşım.çok güzel dileklerde bulunmuşsun.hepsi senin için de geçerli.sevgilerimle

      Sil
  20. Smilenam kupalarada, çoraplarada bayıldım güle güle kullan. Blog arkadaşlığı çok başka bir şey gerçekten.

    Evet o bir Leylek :) çokta güzel olmuş ellerine sağlık. Dün ilk kez gördüm Leylek'leri ve eve gelince bilekliğimi ağaca bağladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu.bende dün astım ağaca.hatta resmini bile çektim .koyacağım bloga.İnşallah tüm dileklerin gerçek olur Aslıcım.güzel bir yıl diliyorum sana.tüm dileklerin gerçekleşsin bu sene...sevgilerimle

      Sil
  21. Sevgili Smilena ;
    Bende evrene gönderilen mesajlara kesinlikle inanıyorum.Kupaların çok güzel keyifli kahveler içersin inş onlarla :)Ayrıca resimlerin çok iç açıcı senin bloga bakınca içim ferahlıyor.
    ps: sanki mektup yazıyorum girişe bak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir mektup olmuş.Dilerim evren de senin tüm dilieklerini duyar canım...sevgilerimle

      Sil
  22. hehehe :) bizim yahyaninda bi ayicigi var adi lulu kaldi lulu dedigide kus mu ne :))) hepsini güle güle kullan canim sevgilerr

    YanıtlaSil
  23. Evren geri kalan tüm dileklerini de kabul eder inş Smilenacım.Harika hediyelerini güle güle,mutlulukla kullan.Ayrıca leyleğede bayıldım ne kadar güzel olmuş ellerin dert görmesin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimizin dileklerini kabul eder !!!

      Sil
  24. Evren çabuk cevap vermiş :) güle gülekullan.
    Hiç bu kadar şirin bir leylek görmemiştim, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  25. nazonunkıleri de cok begenmıstım senınkılerı de cok begendım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemcim bende Nazoda görüp beğenmiştim sonra akşamına elimdeydi .tesadüfün böylesi işte...

      Sil
  26. harika parçalar bunlar...kupalar insanın içini açıyor ne şirinler ..güle güle kullan tatlım...sevgiler

    YanıtlaSil
  27. iyi gunlerde kullan bitanem.ne guzel dostluklarin var.sagolsun fatoscugun.ben de bir fatos istiyorum banane banane.berke'ye de guldum cok.hakli cocuk benziyorlar ama ikisi birbirine hahaha.optum seni kocamanxxx

    YanıtlaSil
  28. Fatoşcuk her eve lazım.burda dostluklar başka oluyor nedense...martı koyduk adını.çaresi yok.kabul ettiremiyorum aksini.ah bu çocuklar ah....

    YanıtlaSil
  29. Evren size torpil geçmiş ama böyle de şans olmaz ki:)
    Leyleği çok sevdim çorapları da öyle
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  30. Bende yukarıda bir martı gördüm (Hadi hayırlısı)

    En sevgili ile karşılıklı sıcak birer kahve. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!