28 Aralık 2011 Çarşamba

Ivır zıvırla mutlu bir gün


Benim bildiğim tramvay kırmızı olur.Bursada bu kural işlemiyor."Yeşil Bursa" adı üstünde.Eh tramvayı da yeşil olu tabiiii.
Sonunda silikonlu cupcake kalıplarım oldu.Benimkisiler bu kış kek'e doyacaklar.....


"Kağan" parfümeride Maybelline ürünlerine  % 25 indirim yapmışlar.Hemen bişeycikler aldım...
Yine yeni yeniden ayakkabı :))))) 

Veee Berkenin sınıfı için hediyeler hazırlıyorum.Kızlara taç,oğlanlara papyon.Çok yakışacak hepsine çoooook.
Cevizli tart = LOVE

Ben mama yapmaya gidiyorum ,çünkü 3 erkeğim kurt kadar aç geliyorlar okuldan ve işten :)))))
Bu arada fotoğraf makinam düşmiyor elimden.Yarı profesyonel ama yine de işimi görüyor..Bir de doğru kullanmasını becersem neler çekicem  :)))Deneme yanılma yöntemiyle yola devam.....Haydi kalın sevgiyle !!!!

6 yorum:

  1. Hepsi çoook güzel....mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  2. Silikonlu cupcake kalıplarına bayıldım rengarenk! Şimdiden eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. bende kek kalıplarında kaldım cicim :))

    iyi günlerde kullan hepsini...

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım:)Öptüm:)

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel dimi,ivir zivir hersey insani inanilmaz mutlu ediyor.Ama ben o pembe papyon ve taclari merak ettim miniklerin ustunde ^__^

    YanıtlaSil
  6. çekince resimlerini koyarım canım :))))

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!