24 Aralık 2011 Cumartesi

Ben önce ayakkabımı seçerim

Ben kıyafetten önce ayakkabı seçenlerdenim.Ayakkabı ve çanta zaafım var benim.Bir çok kadın gibi.Bazen kıyafetten önce beğendiğim bir ayakkabıyı alıyorum sonra ona uygun kıyafet aramaya başlıyorum.Nedense dayanamıyorum işte.Yeterki hoşuma gittsin.Bu sene yılbaşını dışarıda arkadaşlarımızla kutlamaya karar verdik.Ben yine önce ayakkabı aldım şimdi üstüne deli gibi kıyafet aramaya çıkıcam.Ay ne gider ki bunun üstüne.Bir de çok fazla abartı giyinmeyi sevmem ben.Tarzım sade kokoşluğa az meyilli bir tarz.Şimdi git buna kıyafet bul.Çok gösterişli olmiycak ama şık olacak.İşlemeli olmasın,çok renkli olmasın.Kahve tonları bejler olmasın tüm garderobum bu tonlarla dolu.Elbise olmasın,etek olabilir.Üstüne şık bir bluz.OOffff.Kaprisli bir müşteri olucam galiba.:))) İyisi mi ben önce kıyafet bakayım,sonra ayakkabıyı halledeyim.Sanırım pantalon ve bluzdan yana  hakkımı kullanıcam .Daha sonra da giyeceğim bişey olmalı.
Niye erkeklerin işi bu kadar kolay.Saç yapmak yok,makyaj yok,oje yok.Bir pantalon gömlek tamamdır.Zor zanaat kadın olmak.Zor ama bir o kadar da keyifli.Hangi erkek kafa yorar ki bir ayakkabıya.Eh bizim de farkımız bu.Onun için erkekler kadınları anlamıyor.:)))))
Ben çarşı pazar kıyafet aramaya gidiyorum :)))))

9 yorum:

  1. bende siyahını aldım güle güle kullan simi.

    YanıtlaSil
  2. çok guzelmıs sımıcım.kolay gelsın bol alısverısler canım.

    YanıtlaSil
  3. NEFİS bir bot ! !!
    HEM SEN ÜZERİNE ÇUVAL ATSAN aTLAS OLUR SİMİcim...

    haydi kolay gelsin,,:=)

    YanıtlaSil
  4. çok şıkk, güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullan canım.Benim tercihimde sadelikden yana.Ayakkabı ve çanta delisiyim.Topuklu ayakkabılar ne kadar kullanışlı olmasada bir hayli almışım.Halada almaya devam ediyorum.Sana kolay gelsin.Aldığın cicileride yayınla.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan :) Çok güzel ayakkabılar gerçekten.. Blogunu da çok sevdim bu arada :)

    Ben de seni bloguma bekliyorum, yorumlarını da bekliyorummm :)

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. cok ters bir durum benim için ama ilginç:)

    YanıtlaSil
  8. çok güzellll. ayakkabıya aşığız napalım içimizde var :) güle güle giy.

    Leyla'nın Kahve Dükkanı

    YanıtlaSil
  9. Ben geldim ^__^

    Cok guzelmis ayakkabilarin,cok begendim canim,gule gule giy,guzel gunlerde giy.Umarim geceniz de super gecer.
    Seni ve minikleri operim ^*^

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!