7 Temmuz 2011 Perşembe

Evde sümüklü böcek bakılır mı ?!?



Evde sümüklü böcek bakılır mı?!?O ev bizim evimiz ise ve buna kalkışan benim küçüğüm Berke ise mümkündür.Biz ana oğul pek severiz hayvanları ve böcekleri(karafatmalar hariç).Tabii bazen abartığımız da oluyor.Geçenlerde uğur böceği bakmaya kalkıştık ama garibim durur mu.Uçtu gitti.Şimdi bir yerde görse, anne acaba bu bizim böcek mi.Daima elimize alır öperiz.Bir kaç ay önce maviş gözlü bir hasky aldık veee bakamadık.Evde çok zor.Hayvanların spesifik bir kokusu var ve bu koku çok rahatsız edici oluyor.Alışmadığımız için belkide.Bebiş olduğu için tuvalet sorunu da yaşadık.Kaka temizlemeyi çoktan bırakmışken gerçekten zor geldi .Bu sevdadan da vazgeçtik anlıycağınız(aldığım yere geri gitti).En son sümüklü bir böceği evlat edindik.Yağmur sonrası sokağın ortasında, cesurca durup sanki adeta beni alın der gibiydi.Hemen aldık.Berke evde bakalım dedi.Çook denedik ama o da olmadı.Küçük yaramaz ikide bir koyduğumuz kutudan çıkmaya başardı.Sonra salgıları azaldı ve kurumaya başladı.Son çare onu ait olduğu yere bırakmaktı.Berkenin veda sahnesini görmeliydiniz.Hoşçakal oğlum,öpmeler,sevmeler ve bolca göz yaşı.Çocuğumun bu denli hayvanları sevmesi çok hoşuma gidiyor.Sizde çocuklarınızı hayvanları sevmeyi ve onlardan korkmamaları için cesaretlendirin.

Biz bahçedeki karıncaları bisküviyle beslemeye gidiyoruz.Onları seyretmek çok keyifli,küçücük boylarıyla nasılda taşıyorlar kendilerinden büyük kırıntıları ,hayret ediyorum.

Herkese güzel bir gün dilerim !!!

3 yorum:

  1. bundan bir kaç yıl önce bu soruyu sorsaydın midem bulanarak hayır derdim... ama yalvaç ural'ın "gözü boynuz ile izi yaldız" adlı öyküsünü okuduktan sonra (sınıf öğretmeni olunca çocuk kitaplarını da okuma zorunluluğu doğuyor.)salyangozlara bakış açım değişti. oğlunu da hayvan sevgisinden dolayı kutluyorum... sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Canım ben oğlumu 2 aylıkken aldım, şimdi 10 yaşında. İlk 1 sene çok zordu ama kızım daha doğmadığı için tüm vaktimi,ilgimi, sevgimi ona verdim. Ama çoook zor bir iş evde hayvan bakmak. Fakat alışınca da dünyada en güzel şey:))) Oğluşlar hayvan sevmek istedikçe bize gelin:)

    YanıtlaSil
  3. benim oglusta gecenlerde oyuncak köpegini yataga getirmis benimle oynatiyor:)oglum yapma dedigimde bana ne dese begenirsin anne ben birsey yapmiyorumki köpek yapiyor!!:))
    cocugu nasil alistirirsan öyle devam ediyor canim bize önceleri ay aman köpek denilirdi,aman kelimesi bile kafalarda soru isareti uyandirirdi!!
    gecenlerde hastanede kan aldiriyordum oglusumda yanimda anne acidimi diye soruyor belkide 10 defa hayir oglum demisimdir:)cocuklarimizi basta örnekler ilede cesaretlendirmeliyiz bence,öpüyorum canim sevgiler!!

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!