18 Ağustos 2009 Salı

İzmir ve blog arkadaşlarımla buluşmam

İşte döndüm geldim burdayım.Harika iki gün geçirdim.Çok sevdiğim iki blog arkadaşımla buluştum.Tarif edilemez bir duyguydu,sanki kırk yıllık arkadaşmışız gibiydik.

Seni çok seviyorum Enerjim !!!



İlk buluşmam Enerjimle yani Fatoşçuğumla oldu.Harika bir insan.Aynı blogta ki gibi sıcacık ,enerji dolu,samimi ve misafirperver.Çok tatlı bir eşe ve çocuğa sahip.Harika iki saat geçirdim.Keşke daha uzun saatler birlikte olabilseydik.Enerjim çok çok teşekkür ederim.Efe de sizi çok sevmiş.Sürekli Anıldan bahsediyor.Bursaya muhakkak bekleriz.Dilerim tekrar buluşuruz,hem de en yakın zaman da...


Gülenim benin,çocuk ruhlum, yüzü ışık gibi parlak ve gülen(tıpkı adın gibi) seni gerçekten çok seviyorum !!!!


Bu da ikinci buluşmanın kahramanı.Ankaralı Gülenim.Ne Ankara da ,ne de Bursa da buluşmak nasip oldu.İzmir de görüşmek kısmetmiş.Bir insan bu kadar samimi,tatlı,komik,şamata dolu ve aynı anda inanılmaz duygusal olabilir mi?Gülen bu.Gözyaşıyla buluştuk,gözyaşı ile ayrıldık.Sanki çok uzun zamandır birbirimizi tanıyormuşuz gibiydik.Eşi de harika biri.Efe çok sevdi.Tabii şımartıldı bir güzel.Bu ilk ama son buluşma olmayacağı kesin.Çok çok keyifli saatlerdi.Teşekkür ediyorum Gülenim, sabah erkencikten kalkıp ,taaa Bornovaya kadar gelip benle buluştuğunuz için.Hiç unutamıycam bir buluşmaydı.

Gülen'i seven Sem ,Sem'i seven Gülen !!!(bizim logomuz)

Keşek her iki arkadaşımla da daha uzun bir zaman diliminde görüşebilseydik.Çok çok harika saatlerdi.Her ikinizi de çok seviyorum.Tekrar görüşmeyi çok istiyorum...

Not:Her iki arkadaşım da çok ince ,belirtmeden edemiycam.Bilgisayar çok daha kilolu gösteriyor insanı.Gülen pilatesle çok çok incelmiş.Görünce inanamadım.Haydi kızlar pilates yapmaya....

19 yorum:

  1. hoşgeldin canım.ne güzel geçmiş buluşmanız.dostluğununz daim olsun.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. Bende tam nerelerdesin diyecektim :) Ne güzel bir buluşma olmuş,hepinizin gözleri gülüyor...Arkadaşlığınız daim olsun...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Semra'cım harikasınız.Ne iyi olmuş bu buluşmalar,sanaldan gerçeğe uzanan dostluklarınız uzun olsun inşallah...Ramazanda geçsin bulaşalım biz de, olmuyor böyle kıskanıyorum ben ama:P
    Sevgiler canım:))

    YanıtlaSil
  4. bende nerelerde dıcektım :) guzel bulusmanıza senın adına sevındım canım.sevgılerımle.

    YanıtlaSil
  5. Hepimiz aynı şeyi düşünmüşüz, neredesin diye.
    Buluşmalar güzel geçmiş, sevindim. Benimkiler de çok güzel geçmişti.
    Bu arada sen neden kiloya takmışsın, nerdeyse dal kıvamındasın, üstelik 2 çocuk annesisin. Biz na'palım karrrrdeşimm:)D
    Hiç kendini kasma kilo vericem diye, bilgisayardan bile zayıf görünüyorsun.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  6. ne güzel yeni dostlarla karşılaşmak..
    tanışmak kaynaşmak:)
    hoşgeldin

    YanıtlaSil
  7. Çok şekersiniz kızlar:)
    Dostluklarınızın ömür boyu sürmesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
  8. Evet kızlar bence bizde biran önce buluşalımmm:)

    YanıtlaSil
  9. Canım SEM'im; İzmir'i bu kadar anlamlı kıldığın için sonsuz teşekkür ediyorum sana. Çk tatlısın, çok 'iyi'sin. SEM'i seven Gülen..
    Fare bozuk :((((

    YanıtlaSil
  10. harika dakikalar olduğu besbelli. fotolarda yüzünüzde güller açmış. yaa sen gerçekten iyi zayıflamışsın. maşallah valla çok beğendim halini. iki çocuk annesi olmana rağmen süper görünüyosun. her sabah 10:30 da Tv8'de Ebru Şallı'nın pilates programı var. ona takılıcam ben de artık. ama önce şu Ramazanı bi atlatalım öyle..

    YanıtlaSil
  11. ay süper bi olay ama bu keramet izmirdeymiş gülen ne kadar çok sevinmiştir ben bile burdan sevindim yaa..darısı benim başıma:))

    YanıtlaSil
  12. Hoşgeldin canımm..Ne kadar hoş fotolar bunlar...Bende Ankara ya beklerim...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Yaaa... Gülen.. anam çat burda çat kapı ardındasın. İzmir'e zorla gittin ama orda da boş durmamışsın.. ne güzelbir buluşma olmuş..Smilena..uzun sürmesi dileklerimle sevgiler yolluyorum

    YanıtlaSil
  14. ne güzel bi şey olmuş, yeniden görüşmeniz dileğiyle semracım..

    YanıtlaSil
  15. Canım ben de seni çok seviyorum.İyi ki varsın.Yine gelin ne olur:))Muck:))

    YanıtlaSil
  16. Harika bir olay Semracığım.Sizin adınıza çok sevindim.Fotolarda da harika görünüyorsunuz.Dostluklarınız daim olsun inşaallah.Çok öpüyorum.Tekrar hoşgeldin canım.

    YanıtlaSil
  17. Ne güzelmiş değil mii? İnsan farklı bir mutluk yaşıyor gerçekten :))
    Daha niceleriyle inşallah :)

    YanıtlaSil
  18. bu ne yaaaaaa 10 kilo mu dedin
    valla genö kız gibi olmuşsun maşallah
    canım benim ne güzel arkadaşlarınla tanışmak
    belki bir gün biz de bir araya geliriz belli mi olur?

    YanıtlaSil

yorumlarınız için teşekkürler !!!